Van tryer naar buyer naar fligher is een eerste klantenreis die een leerling bij jou kan doorlopen.
In onderstaand filmpje legt Roland Laurense uit hoe je in zes stappen tevreden klanten/leden krijgt. 1) uitproberen 2) geef ze keuzemogelijkheden 3) waarde aanbieden (activiteiten) 4) uitbouwen 5) neem vrienden mee (en beloon dat) 6) dit alles draagt bij aan groei (happy customers)
Op dinsdag 24 november (10.00-11.30u) organiseert de VNT een (voor VNT-leden gratis) webinar “Managementkwaliteiten van de tennisleraar” (2 PO punten). Wil je alleen een goede baantrainer zijn of heb je ambities om je binnen de tennisorganisatie (club, tennisschool enz.) verder te ontwikkelen? Via deze link vind je meer informatie en gelegenheid tot inschrijving.
Kan gewoon in het Nederlands( VNT),
Yvonne, dat klopt helemaal, maar er ik heb helaas geen link naar tennismanagement met Nederlandse tekst kunnen vinden.
De webinar “managementkwaliteiten van de tennisleraar” op dinsdag 24 november zal wel geheel in het Nederlands zijn :-). Je kunt je daarvoor via de VNT-site aanmelden.